در آموزش طراحی کاراکتر امروز ، ما می خواهیم نگاهی به روند ایجاد یک تصویر ناز شخصیتی بستنی ناز در Affinity Designer ، با استفاده از برخی اشکال هندسی اساسی که قصد داریم در اینجا و آنجا تنظیم کنیم ، داشته باشیم.
همچنین ، فراموش نکنید که همیشه می توانید کتابخانه خود را با رفتن به GraphicRiver گسترش دهید ، جایی که می توانید یک انتخاب عالی از تصاویر برداری را پیدا کنید.
اکنون ، با فرض اینکه شما نرم افزار دیگری را در پس زمینه اجرا کرده اید ، آن را مطرح کنید و اجازه دهید مستقیماً به درون آن پرش کنیم!
1. نحوه تنظیم پرونده پروژه جدید
همانطور که با تمام پروژه های خود انجام می دهیم ، با قرار دادن یک Document جدید با رفتن به File> New (یا با استفاده از میانبر صفحه کلید Control-N) ، شروع خواهیم کرد و سپس به شرح زیر تنظیم خواهیم کرد:
نوع: وب
واحدهای اسناد: پیکسلها
ایجاد کادر: بررسی شد
عرض صفحه: 600 px
ارتفاع صفحه: 800 پیکسل
پرتره: بررسی شد
DPI: 72
تنظیم یک سند جدید
2. نحوه تنظیم لایه ها
پس از ایجاد سند ، این ایده خوبی خواهد بود که پروژه خود را با استفاده از چند لایه ساختار دهیم ، تا بتوانیم یک جریان کاری شفاف و مداوم را در کل مراحل حفظ کنیم.
برای این کار کافی است پنل Layers را باز کنید و سپس با استفاده از دکمه Add Layer سه لایه جدید ایجاد کنید و آنها را به شرح زیر نامگذاری کنید:
https://maktabtv.com/Courses/character-design/
لایه اول: پس زمینه
لایه دوم: بستنی
لایه سوم: گودال
تنظیم لایه ها
نکته سریع: همانطور که می بینید ، من اطمینان حاصل کردم که خود Artboard را قفل کنم ، به طوری که من نمی توانم به طور تصادفی آن را حرکت کنم.
تبلیغات
3. نحوه ایجاد زمینه
اکنون که تنظیم پرونده پروژه خود را تمام کردیم ، می توانیم کار را روی تصویر واقعی شروع کنیم ، و با ایجاد زمینه رنگی این کار را خواهیم کرد.
مرحله 1
خود را بر روی لایه پایین قرار دهید و سپس مستطیل 560 x 760 px را ایجاد کنید که با استفاده از # FFC050 آن را رنگ خواهیم کرد و با استفاده از پنل Arrange's Align Center و گزینه های Align Middle را به مرکز Artboard underline تراز کنید.
ایجاد و قرار دادن شکل اصلی برای پس زمینه
گام 2
از آنجا که ما بعداً می خواهیم عناصر پس زمینه باقی مانده را اضافه کنیم ، می خواهیم برای لحظه ای لایه فعلی را قفل کنیم و به محض انجام کار ، به حالت بعدی برویم.
قفل کردن لایه پس زمینه
4- نحوه ایجاد شخصیت بستنی
با فرض اینکه خود را در لایه بعدی قرار داده اید (این حالت دوم خواهد بود) ، بگذارید روی شخصیت کوچک ما کار را شروع کنیم.
مرحله 1
شکل اصلی را برای بستنی با استفاده از مستطیل 224 x 280 px بکشید که با استفاده از # 7C5B42 رنگ آن را رنگ می کنیم و سپس مطابق با Artboard underlying قرار دهید و مطمئن شوید که آن را 176 px از بالای لبه پس زمینه قرار دهید.
ایجاد بستنی بستنی
گام 2
با برداشتن اولین گزینه از شعاع Single که در نوار ابزار متن یافت می شود ، شکل مورد نظر خود را تنظیم کرده و سپس شعاع گوشه های بالای آن (TL & TR) را بر روی 112 px و قسمت های پایین آن (BL & BR) را روی 24 تنظیم کنید. px
تنظیم شکل اصلی بستنی
مرحله 3
با ایجاد یک کپی (Control-C> Control-V) که با استفاده از کلیدهای جهت دار جهت جهت دار ، به قسمت زیر شکل شکل نهایی اضافه می کنیم.
پس از ایجاد شکل ، رنگ آن را از زیر به # 996B4B تغییر دهید و سپس با کشیدن آن بر روی شکل سبک تر از داخل پنل لایه ها ، قسمت بالا را نقاب کنید.
قسمت برجسته را به قسمت بالایی بستنی اضافه کنید
مرحله 4
با استفاده از بیضی 32 48 48 پیکسل (# 996B4B) که می توانید 45 Create را به سمت چپ بچرخانید ، با کلیک کردن و کشیدن دسته چرخش شکل ، تا زمانی که زاویه ی مناسب بدست آورید ، نقطه برجسته را ایجاد کنید. پس از اتمام کار ، شکل نتیجه را مطابق شکل در تصویر مرجع قرار دهید.
اضافه کردن نقطه برجسته به قسمت بالایی بستنی
مرحله 5
با ایجاد یک شکل اصلی برای سمت چپ خود با استفاده از یک دایره 16 x 16 پیکسل کار کنید ، که با استفاده از # 996B4B آن را رنگ می کنیم. 52 px را از لبه سمت چپ شکل بزرگتر و 86 px از قسمت پایین آن قرار دهید.
ایجاد شکل اصلی برای چشم چپ
مرحله 6
با ساختن یک کپی (Control-C> Control-V) شکل از مرحله قبل ، چشم فعلی را به پایان برسانید که با تغییر ابتدا رنگ آن را به # 664732 تنظیم می کنیم و سپس با فشار 2 برابر در بالا به آن فشار می دهیم.
با استفاده از یک دایره 4x 4 px (#FFFFFF) ، برجسته دایره ای را اضافه کنید ، که همانطور که در تصویر مرجع مشاهده می شود ، قرار می دهیم ، و مطمئن شوید که هر سه مورد را با استفاده از میانبر صفحه کلید Control-G انتخاب و گروه بندی می کنید.
اضافه کردن جزئیات به چشم چپ
مرحله 7
با استفاده از یک کپی (Control-C> Control-V) از یک کپی که به تازگی کار را تمام کرده ایم ، چشم راست را ایجاد کنید که در طرف مقابل از شکل بزرگتر قرار خواهیم گرفت ، مطمئن شوید که همان فاصله 52 px را حفظ می کنید .
اضافه کردن چشم راست
مرحله 8
شروع به کار روی دهان با ایجاد یک بیضی 64 40 40 پیکسل (# 996B4B) کنید ، که با از بین بردن نیمه پایینی آن تنظیم خواهیم کرد ، شکل نتیجه را در زیر چشم ها قرار دهید ، همانطور که در تصویر مرجع مشاهده می شود.
ایجاد شکل اصلی برای قسمت فوقانی دهان
مرحله 9
قسمت زیرین دهان را با استفاده از مستطیل 64 4 4 پیکسل (# 996B4B) ، W اضافه کنید
درباره این سایت