در آموزش طراحی کاراکتر امروز ، ما می خواهیم نگاهی به روند ایجاد یک تصویر ناز شخصیتی بستنی ناز در Affinity Designer ، با استفاده از برخی اشکال هندسی اساسی که قصد داریم در اینجا و آنجا تنظیم کنیم ، داشته باشیم.

همچنین ، فراموش نکنید که همیشه می توانید کتابخانه خود را با رفتن به GraphicRiver گسترش دهید ، جایی که می توانید یک انتخاب عالی از تصاویر برداری را پیدا کنید.

اکنون ، با فرض اینکه شما نرم افزار دیگری را در پس زمینه اجرا کرده اید ، آن را مطرح کنید و اجازه دهید مستقیماً به درون آن پرش کنیم!

1. نحوه تنظیم پرونده پروژه جدید
همانطور که با تمام پروژه های خود انجام می دهیم ، با قرار دادن یک Document جدید با رفتن به File> New (یا با استفاده از میانبر صفحه کلید Control-N) ، شروع خواهیم کرد و سپس به شرح زیر تنظیم خواهیم کرد:

نوع: وب
واحدهای اسناد: پیکسلها
ایجاد کادر: بررسی شد
عرض صفحه: 600 px
ارتفاع صفحه: 800 پیکسل
پرتره: بررسی شد
DPI: 72
تنظیم یک سند جدید
2. نحوه تنظیم لایه ها
پس از ایجاد سند ، این ایده خوبی خواهد بود که پروژه خود را با استفاده از چند لایه ساختار دهیم ، تا بتوانیم یک جریان کاری شفاف و مداوم را در کل مراحل حفظ کنیم.

برای این کار کافی است پنل Layers را باز کنید و سپس با استفاده از دکمه Add Layer سه لایه جدید ایجاد کنید و آنها را به شرح زیر نامگذاری کنید:

https://maktabtv.com/Courses/character-design/

لایه اول: پس زمینه
لایه دوم: بستنی
لایه سوم: گودال
تنظیم لایه ها
نکته سریع: همانطور که می بینید ، من اطمینان حاصل کردم که خود Artboard را قفل کنم ، به طوری که من نمی توانم به طور تصادفی آن را حرکت کنم.

تبلیغات
3. نحوه ایجاد زمینه
اکنون که تنظیم پرونده پروژه خود را تمام کردیم ، می توانیم کار را روی تصویر واقعی شروع کنیم ، و با ایجاد زمینه رنگی این کار را خواهیم کرد.

مرحله 1
خود را بر روی لایه پایین قرار دهید و سپس مستطیل 560 x 760 px را ایجاد کنید که با استفاده از # FFC050 آن را رنگ خواهیم کرد و با استفاده از پنل Arrange's Align Center و گزینه های Align Middle را به مرکز Artboard underline تراز کنید.

ایجاد و قرار دادن شکل اصلی برای پس زمینه
گام 2
از آنجا که ما بعداً می خواهیم عناصر پس زمینه باقی مانده را اضافه کنیم ، می خواهیم برای لحظه ای لایه فعلی را قفل کنیم و به محض انجام کار ، به حالت بعدی برویم.

قفل کردن لایه پس زمینه
4- نحوه ایجاد شخصیت بستنی
با فرض اینکه خود را در لایه بعدی قرار داده اید (این حالت دوم خواهد بود) ، بگذارید روی شخصیت کوچک ما کار را شروع کنیم.

مرحله 1
شکل اصلی را برای بستنی با استفاده از مستطیل 224 x 280 px بکشید که با استفاده از # 7C5B42 رنگ آن را رنگ می کنیم و سپس مطابق با Artboard underlying قرار دهید و مطمئن شوید که آن را 176 px از بالای لبه پس زمینه قرار دهید.

ایجاد بستنی بستنی
گام 2
با برداشتن اولین گزینه از شعاع Single که در نوار ابزار متن یافت می شود ، شکل مورد نظر خود را تنظیم کرده و سپس شعاع گوشه های بالای آن (TL & TR) را بر روی 112 px و قسمت های پایین آن (BL & BR) را روی 24 تنظیم کنید. px

تنظیم شکل اصلی بستنی
مرحله 3
با ایجاد یک کپی (Control-C> Control-V) که با استفاده از کلیدهای جهت دار جهت جهت دار ، به قسمت زیر شکل شکل نهایی اضافه می کنیم.

پس از ایجاد شکل ، رنگ آن را از زیر به # 996B4B تغییر دهید و سپس با کشیدن آن بر روی شکل سبک تر از داخل پنل لایه ها ، قسمت بالا را نقاب کنید.

قسمت برجسته را به قسمت بالایی بستنی اضافه کنید
مرحله 4
با استفاده از بیضی 32 48 48 پیکسل (# 996B4B) که می توانید 45 Create را به سمت چپ بچرخانید ، با کلیک کردن و کشیدن دسته چرخش شکل ، تا زمانی که زاویه ی مناسب بدست آورید ، نقطه برجسته را ایجاد کنید. پس از اتمام کار ، شکل نتیجه را مطابق شکل در تصویر مرجع قرار دهید.

اضافه کردن نقطه برجسته به قسمت بالایی بستنی
مرحله 5
با ایجاد یک شکل اصلی برای سمت چپ خود با استفاده از یک دایره 16 x 16 پیکسل کار کنید ، که با استفاده از # 996B4B آن را رنگ می کنیم. 52 px را از لبه سمت چپ شکل بزرگتر و 86 px از قسمت پایین آن قرار دهید.

ایجاد شکل اصلی برای چشم چپ
مرحله 6
با ساختن یک کپی (Control-C> Control-V) شکل از مرحله قبل ، چشم فعلی را به پایان برسانید که با تغییر ابتدا رنگ آن را به # 664732 تنظیم می کنیم و سپس با فشار 2 برابر در بالا به آن فشار می دهیم.

با استفاده از یک دایره 4x 4 px (#FFFFFF) ، برجسته دایره ای را اضافه کنید ، که همانطور که در تصویر مرجع مشاهده می شود ، قرار می دهیم ، و مطمئن شوید که هر سه مورد را با استفاده از میانبر صفحه کلید Control-G انتخاب و گروه بندی می کنید.

اضافه کردن جزئیات به چشم چپ
مرحله 7
با استفاده از یک کپی (Control-C> Control-V) از یک کپی که به تازگی کار را تمام کرده ایم ، چشم راست را ایجاد کنید که در طرف مقابل از شکل بزرگتر قرار خواهیم گرفت ، مطمئن شوید که همان فاصله 52 px را حفظ می کنید .

اضافه کردن چشم راست
مرحله 8
شروع به کار روی دهان با ایجاد یک بیضی 64 40 40 پیکسل (# 996B4B) کنید ، که با از بین بردن نیمه پایینی آن تنظیم خواهیم کرد ، شکل نتیجه را در زیر چشم ها قرار دهید ، همانطور که در تصویر مرجع مشاهده می شود.

ایجاد شکل اصلی برای قسمت فوقانی دهان
مرحله 9
قسمت زیرین دهان را با استفاده از مستطیل 64 4 4 پیکسل (# 996B4B) ، W اضافه کنید

آموزش طراحی کاراکتر8

آموزش طراحی کاراکتر 7

آموزش طراحی کاراکتر6

، ,ایجاد ,شکل ,استفاده ,یک ,کنیم ,استفاده از ,با استفاده ,آن را ,و سپس ,که با ,تنظیم پرونده پروژه

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مجله همه چی آنلاین مدل های مختلف مانتو و خرید مانتو مهندسانه از هر دری سخنی نکاتی مهم و کاربردی اطلاعات پزشکی و دکترها کارشناسی گرافیک و ارتباط تصویری .: حقیقت زندگی :. روژیات پیسی رنک